Erityyppiset harjoitukset

Haluatko laihtua? Saada kiinteämmän vartalon tai olla energisempi?

Oli tavoitteesi tai lähtötasosi mikä tahansa, niin teemme juuri sinulle sopivan harjoituksen!

 

KAHVAKUULA

Kahvakuulatreeni sopii hyvin kotona tehtäväksi harjoitteeksi. Voit myös tutustua tarkemmin kahvakuulatreeneihin täältä >

.

 

 

JOOGA

Valikoimissa: Astanga-jooga, yin-jooga ja hatha-jooga. Jooga on kokonaisvaltainen harjoitus joka hoitaa niin kehoa kuin mieltäkin. Lihakset vahvistuvat, kiinteytyvät ja samalla saat lisää liikkuvuutta.

 

Kuntosalitreeni

Katso lisää kuntosaliohjelmasta >>

KUNTONYRKKEILY JA KUNTOPOTKUNYRKKEILY

Loistavaa treeniä koko vartalolle. Hauska ja tehokas tapa polttaa rasvaa, kiinteyttää lihaksia ja saada myös aerobista treeniä. Laihduttaminen tai parempaan kuntoon pääsy saa olla hauskaa!

 

 

KAMPPAILULAJIT JA ITSEPUOLUSTUS

 

Mikäli haluat oppia puolustamaan itseäsi tai polttaa vain kaloreita hauskalla tavalla.

 

 

HARJOITUKSET KEHONPAINOLLA

Oma kehonpaino riittää erittäin tehokkaaseen harjoitukseen. Mikäli ylimääräistä painoa on kertynyt, et tarvitse puntteja harjoitukseesi.