Erityyppiset harjoitukset

Alla on vain muutamia esimerkkejä miltä harjoittelu voi näyttää, mutta jokaisella se on lopulta täysin yksilöllistä.

Tärkeimpänä asiana ovat tulokset. Teemme vain niitä juttuja, jotka voimivat. Halusit sitten laihtua, kiinteytyä, saada lisää energiaa tai päästä huippukuntoon.

 

KAHVAKUULA

Kahvakuulatreeni sopii hyvin kotona tehtäväksi harjoitteeksi. Voit myös tutustua tarkemmin kahvakuulatreeneihin täältä >

.

 

 

JOOGA

Valikoimissa: Astanga-jooga, yin-jooga ja hatha-jooga. Jooga on kokonaisvaltainen harjoitus joka hoitaa niin kehoa kuin mieltäkin. Lihakset vahvistuvat, kiinteytyvät ja samalla saat lisää liikkuvuutta.

 

Kuntosalitreeni

Katso lisää kuntosaliohjelmasta >>

KUNTONYRKKEILY JA KUNTOPOTKUNYRKKEILY

Loistavaa treeniä koko vartalolle. Hauska ja tehokas tapa polttaa rasvaa, kiinteyttää lihaksia ja saada myös aerobista treeniä. Laihduttaminen tai parempaan kuntoon pääsy saa olla hauskaa!

 

 

KAMPPAILULAJIT JA ITSEPUOLUSTUS

 

Mikäli haluat oppia puolustamaan itseäsi tai polttaa vain kaloreita hauskalla tavalla.

 

 

HARJOITUKSET KEHONPAINOLLA

Oma kehonpaino riittää erittäin tehokkaaseen harjoitukseen. Mikäli ylimääräistä painoa on kertynyt, et tarvitse puntteja harjoitukseesi.